nieuws

Gezond eten tijdens Corona


Geplaatst op 03 april 2020 in categorie nieuws

Hoe blijf jij gezond tijdens deze Corona crisis?

Deze intelligente lockdown rondom Corona vraagt om aanpassingen van ons allemaal. Het thuis zijn met z’n allen: de kinderen met schoolwerk en zelf thuiswerken vraagt om veel organisatie talent. Je hele ritme ligt overhoop en de motivatie om af te vallen of gezond te eten en sporten verdwijnt.

Hoezeer we een strak ritme vaak ook kunnen vervloeken, we gedijen er als mens wel het beste op. Het houdt onze kaders strak en duidelijk. Als kaders vervagen, dan ben je sneller geneigd om tóch dat koekje bij de koffie te pakken. Of ’s avonds toch die chipszak leeg te eten.  

Herken je dat? Je voelt je er niet goed bij, maar je krijgt ook de knop niet om. Dus dat de motivatie om af te vallen er niet is, is heel begrijpelijk. Maar wat dan? Want we willen natuurlijk ook niet aankomen!

Het belangrijkste is: stel je doel bij naar een realistisch doel. Wat is wél haalbaar voor jou? Lukt het misschien nu niet om te lijnen, pauzeer dan even en blijf nu even op gewicht. Je situatie is nu zo compleet anders, dan is het niet gek dat lijnen nu even niet lukt.

Gezond eten en bewegen is nu nóg belangrijker. Het versterkt je immuunsysteem waardoor je beter weerbaar bent voor het binnendringen van een virus zoals Corona. Maar daarnaast zorgt het er ook voor dat je gewicht stabiel blijft en dat je niet aankomt.

Maar hoe pak je dat het beste aan nu in deze intelligente lockdown tijdens Corona?

Daar kunnen wij je bij helpen. In Shape is jouw stok achter de deur om gezond te eten en te bewegen.

Stay in Shape  – pakket  

Gezond eten tijdens de Corona periode? Onze Slinc. afslankcoach is jouw stok achter de deur met het Stay in Shape pakket. Je gaat gezond eten en bewegen met als doel om je immuunsysteem te versterken en je gewicht stabiel te houden.

Het Stay in Shape pakket bestaat uit een intake gesprek en 3 consults van maximaal 30 minuten. Tijdens het intake gesprek bespreekt de afslankcoach hoe je dag eruit ziet en wat je mogelijkheden zijn. Aan de hand van Slinc. Fase 2 – Stabiliseren stelt zij een persoonlijk plan voor jou op, in voeding en in beweging.

Elke week bespreek je met je Slinc. coach tijdens het consult hoe je week is verlopen en waar je je plan kunt aanpassen. Zo kom je deze Corona weken gezond door.

Inhoud:

Slinc. Fase 2 – Stabiliseren twv € 115,- bestaande uit:

1x Slinc. Shaper + 1x Slinc. Fit
Begeleidend boekje Fase 2

Een persoonlijk voedingsplan en advies in beweging
1 intake gesprek (max 45 minuten)
3 consult gesprekken (max 30 minuten, 1x per week)

Alle consults en/of gesprekken zijn telefonisch of per videogesprek via Zoom of Google Hangouts.

Slinc. stay in Shape pakket tijdens coronaBestel het Stay in Shape pakket hier >>>

 

Get in Shape –  pakket

Wil jij tóch graag afvallen tijdens deze Corona periode maar heb je een steuntje in de rug nodig? Dan is dit Get in Shape programma voor jou!

Het Get in Shape pakket bestaat uit Slinc. Fase 1 Afslanken onder begeleiding van een Slinc. Afslankcoach. De begeleiding bestaat uit een intake gesprek en 3 consults van maximaal 30 minuten. Tijdens het intake gesprek legt de afslankcoach Slinc. Fase 1 – Afvallen uit. Zij past het programma aan op je situatie.

Je weegt 1x per week op je eigen weegschaal op een afgesproken moment met je coach.

Tijdens het wekelijkse consult bespreek je met je afslankcoach hoe je week is verlopen. Zijn er moeilijkheden? Bespreek ze met je coach.

Inhoud:

Slinc. Fase 1 – Afslanken twv € 120,- voor 4 weken, bestaande uit:

1x Slinc. Shaper + 1x Slinc. Fit
begeleidend boekje Fase 1 Slinc.
kookboek ‘Slank en Gezond’

Gratis! handig Slinc. meeneem blikje voor in je tas, op het werk etc.

1 intake gesprek (max 45 minuten) 3 consult gesprekken (max 30 minuten, 1x per week)

Alle consults en/of gesprekken zijn telefonisch of per videogesprek via Zoom of Google Hangouts.

Slinc met consults tijdens coronaBestel het Get in Shape pakket hier >>>

Losse consult

Als huidige klant van In Shape kun je ons bellen voor advies wat je nu het beste kunt doen. Dat is een service van In Shape nu tijdens de Corona sluiting.

Ben jij op dit moment geen klant bij In Shape Afslankstudio en volg je geen Slinc. maar wil je toch graag advies hoe je het beste gezond kunt eten? Een van onze afslankcoaches maakt een telefonische afspraak met je (maximaal 30 minuten).

consult afslankcoach slinc corona Bestel je consult hier >>>

 



Reageer op dit bericht

Lees ook

Afslankcoach Rachel Hulshof oprichtster van In Shape Afslankstudio

Geplaatst op 14 september 2021 in categorie nieuws

Op 2 september 2006 opende Rachel Hulshof haar deuren van In Shape in Eindhoven. Een studio speciaal voor vrouwen die willen afvallen met een totaal programma van beweging, voeding & begeleiding. “Al 15 jaar begeleid ik vrouwen in afvallen en op gewicht blijven.” Maar het succes houdt niet op bij alleen de resultaten van de klanten. In Shape is inmiddels uitgegroeid naar 5 studio’s. “Daar ben ik zo trots op! Zo kunnen we nog meer vrouwen helpen, dat is toch fantastisch.”

Gezond eten en afvallen

Geplaatst op 06 juli 2021 in categorie nieuws

Lekker eten terwijl je afvalt

Afvallen gaat makkelijker wanneer je normaal kunt blijven eten, samen met je gezin of partner. Slinc. laat zien dat lekker en gezond heel goed kan, ook tijdens het afvallen ♡

Deze volkoren bami met zelfgemaakte satésaus is slechts een van de 200 gratis recepten van Slinc. Je blijft dus normaal eten, geen maaltijdvervangers. Omdat je elke 2 tot 2,5 uur eet heb je geen honger. Je houdt dit dieet dus ook heel makkelijk vol.

Gezond afvallen met normaal eten

Het is belangrijk dat je voldoende eet, zodat het lichaam optimaal werkt. Je blijft alles eten: koolhydraten, eiwitten en vetten. Hierdoor krijg je een hoge vetverbranding en daarmee ook het resultaat op de weegschaal. En zichtbaar resultaat werkt motiverend. Je valt af, maar je blijft wel normaal eten.

Zes eetmomenten:

  1. Ontbijt
  2. Gezonde snack in de ochtend
  3. Lunch
  4. Tussendoortje in de middag
  5. Gezond avondeten
  6. Toetje

Afvallen met Slinc.

Begeleiding

Je volgt het programma onder persoonlijke begeleiding van een afslankcoach van In Shape Afslankstudio. Er is een wekelijkse weging waarbij we niet alleen naar je gewicht kijken, maar ook naar je vet- en vochtmassa.  Wij geven je tips en motiveren je als het even tegenzit. Wij zijn jouw stok achter de deur.

De combinatie van Slinc. en het bewegen in de Powerfit infraroodcabine, Vacushaper of Vacumove zorgt ervoor dat je huid niet verslapt, maar strak blijft. Ook vermindert cellulitis op deze manier. Door de combinatie van intensieve begeleiding, beweging en Slinc. blijft je motivatie hoog en behaal je je doelstelling.

Gratis intake gesprek

Wil jij ook succesvol afvallen met normaal eten? Start dan nu met Slinc. in combinatie met plaatselijk afvallen en persoonlijke begeleiding bij In Shape Afslankstudio. Vraag gerust een gratis en vrijblijvend intake gesprek aan in een van onze 5 studio’s in Helmond, Veldhoven, Eindhoven of Rosmalen. Je bent van harte welkom, de koffie staat klaar ☕

Afvallen met SLIMdiet

Geplaatst op 04 juli 2021 in categorie nieuws

Volg jij Slimdiet en ben je op zoek naar variatie? Hieronder tips en simpele toepassingen om je Slimdiet product net even een andere twist te geven. Dat houdt het leuk en lékker!

  • Slimdiet Kaas brood. Voeg wat gedroogde Italiaanse kruiden door het deeg. Het geeft het idee alsof je een Italiaanse bol eet. Helemaal lekker is om er een dipsaus bij te maken van 150 gram magere kwark met verse bieslook. De dipsaus mag je gewoon hebben tijdens Slimdiet, wel maar maximaal 2x per week.
  • Slimdiet brood als pizza. Je snijdt 4 champignons in hele kleine stukjes. 1 teentje knoflook fijnpersen en 1 halve ui in kleine stukjes. Mix door elkaar in een kommetje met een klein scheutje olijfolie. Maak het brooddeeg zoals op de verpakking en maak het plat als een pizzabodem. Beleg de platte pizzabodem met het mengsel en bak het af in de oven zoals op de verpakking staat aangegeven.
  • Beleg je Slimdiet brood met plakjes komkommer en olijfolie. Nog even in de oven warm maken en afmaken met wat basilicum blaadjes en je hebt een heerlijke Italiaans broodje.
  • Slimdiet brood als pitabroodje. Voeg wat gedroogde Italiaanse kruiden toe aan het deeg en giet het mengsel in een bakpan (gebruik een klein beetje olijfolie om in te bakken). Maak je hand nat en druk het mengsel wat aan. Door het bakken verandert de structuur van het brood en lijkt het net een pitabroodje.
  • Gevulde champignonsoep. Bak een kleingesneden ui met 200 gram champignons in wat olie. Maak de Slimdiet champignonsoep zoals aangegeven op de verpakking. Voeg de gebakken champignons en ui toe en je hebt een heerlijke gevulde champignonsoep.
  • Volle Tomatensoep. Kook 300 gram tomaten in water. Giet de tomaten af en maak met het kookvocht van de tomaten de Slimdiet tomatensoep klaar. Pureer de tomaten en doe de tomatensoep erbij. Zo krijg je meteen je groente binnen en heb je een volle tomatensoep.
  • Zo kun je ook de Slimdiet kipkerrie soep vullen met bloemkool. Kook een halve bloemkool. Bereid met het kookvocht de kipkerrie soep. Pureer de bloemkool fijn en voeg de kipkerrie soep toe.
  • Rijkelijke groentesoep. Kook een zakje voorgesneden soepgroenten. Maak met dat kookvocht de Slimdiet groentesoep en doe de groenten erbij.
  • Aspergesoep. Gebruik groene asperges uit de diepvries, snijd deze in stukjes en kook deze. De asperge kopjes laat je heel, de rest pureer je. Maak de Slimdiet soep zoals aangegeven op de verpakking, doe daar de gepureerde asperges bij en doe tot slot de aspergeskopjes in.
  • Broccoli of bloemkoolrijst is heel lekker om een Slimdiet omelet mee te vullen of als bijgerecht bij een aardappelkoekje. Vermaal de rauwe broccoli of bloemkool in een keukenmachine of met een staafmixer. Bak deze kleine ‘rijst’ korrels in een beetje olie in een bakpan gaar tot een broccoli of bloemkoolrijst.
  • Op alle Slimdiet omeletten en pannenkoeken staat aangegeven dat je het meteen moet nuttigen na bereiding, maar onze ervaring is dat je het ook prima een dag van tevoren kunt klaarmaken. Je kunt het de volgende dag koud opeten of opwarmen in de magnetron. Makkelijk als je wat minder tijd hebt of even geen keuken bij de hand hebt om een omelet of pannenkoek te maken. Lekker als lunch of tussendoortje!
  • Slimdiet Perzik / Mango drank. Mix de drank zoals op de verpakking staat en doe deze in de blender met 3 of 4 bevroren blokjes boerenkool (diepvries boerenkool van de AH). Dan heb je een heerlijke koude drank en tegelijk heb je groente binnen.
  • Slimdiet dranken. Heel makkelijk te mixen in de blender met verse spinazie! Mix de drank zoals op de verpakking staat en doe deze in de blender met een aantal handjes verse spinazie. Blend het door elkaar en drinken maar.
  • Heb je last van een slechte stoelgang? Gebruik dan Ortilax (verkrijgbaar bij In Shape Afslankstudio) of drink stoelgang thee van Zonnatura.
  • Varieer zoveel mogelijk in je groente. Zo krijg je veel verschillende voedingstoffen binnen waardoor je lichaam harder werkt. Een hogere stofwisseling zorgt voor een hogere verbranding. Je valt dus meer af als je meer varieert in groente! Blijf jij ook hangen op komkommer en tomaat? Bekijk hier alle groente tips.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief